piątek, 22 lipca 2016

Co ma do powiedzenia? #2 - Thomas Asturc

Hejka miśki!
Tu wasza kochany cwel piszę i nie wiem co dalej napisać...
Zaczynajmy!



Ostatnio weszłam na twittera do naszego kochanego reżysera Biedronki i Czarnego Kota i o to kilka ciekawych inforamcji:

Na pierwszym zdjęciu imiona i nazwiska osób chodzących do klasy z Marinette... 

 
Tu natomiast są dwie ważne rzeczy. Thomas pisze, że figurki superbohaterów i zabawki pojawią się w USA 15 sierpnia. Później uwzględnił info, że Laura Morano wykonuje czołówkę do drugiego sezonu miraculum i najprawdopodobniej premiera będzie jutro... 

Tutaj cały zespół pracujący nad serialem... 


Jest tu coś o tym, że Laura Morano dołączyła do rodziny miraculuwiczów.... 
Również opisał, że mają kogoś poznać w piątek, sobotę i niedzielę, ale ja nie wiem o co chodzi... 

Nie wiem czy to żart, ale napisane jest, że do wygrania jest wycieczka po Paryżu! 
Jeremy Zag to ogłosił... 


I to tyle na dziś! Trzymajcie się! 
P.S. Jak wam mijają wakacje?

1 komentarz:

  1. Idealny post *_*
    Na pewno zostaje tu na dłużej, mam nadzieje że ty u mnie też :))
    Zapraszam do mnie ;)

    http://story-by-livia.blogspot.com

    Livia xoxoxox

    OdpowiedzUsuń